Chystam se koupit 520i
3 posters
Strana 1 z 1
Chystam se koupit 520i
Caues kluci, ted vlastnim opel vectra ale jelikoz ho musim prenechat mame (kvuli rodinejm duvodum, nedokazete si predstavit jaka dokaze bejt teta svine) budu mit k dispozici cca 30tis. a z rovnice stari/kvalita/cena mi vyslo BMW 520i-110kw, navic mam rad snad vsechny bmw co se delali, tak jsem se chtel optat na co si pri koupi u tohoto modelu dat pozor a ceho se rozhodne vyvarovat, ted bych mel nabidku za 18tis krasnej totalne bez koroze a doticny napsal ze klepou ventily, tim myslel nejspis hydrostely, tak bych se chtel zeptat jestli to ma cenu do toho jit ci ne a hlavne jestli by cela oprava + rozvody vysla tak aby celkova cena auta nepresahla 30tis. A zaverem jeste jeden dotaz kolik je tak realna spotreba tohoto modelu. Diky moc za rady, mejte se
Majsterr- Anonymní
Re: Chystam se koupit 520i
za 30tis chces auto v dobrom stave? no vela stastia radsej si nasetri este lebo do neho nasypes este 3x tolko...
co sa tyka 2.0i 110kw tak za tu cenu mozno jedine bez vanosu a tu by som nebral ako osobne by som nesiel do dvojlitra vobec akoze v pohode potiahne ale po chvili to omrzi mam 2.0i s vanosom takze viem radsej by som isiel do 2.5i zere rovnako niekedy dokonca aj menej ale za tie peniaze co mas asi tazko... podla mna s 30tis ist kupovat auto je uplny nezmysel, mozno este stary 2liter 12ventil
este som zabudol spotrebu mam cca 12-13litrov v meste mimo ide v poho aj za 8.5l
co sa tyka 2.0i 110kw tak za tu cenu mozno jedine bez vanosu a tu by som nebral ako osobne by som nesiel do dvojlitra vobec akoze v pohode potiahne ale po chvili to omrzi mam 2.0i s vanosom takze viem radsej by som isiel do 2.5i zere rovnako niekedy dokonca aj menej ale za tie peniaze co mas asi tazko... podla mna s 30tis ist kupovat auto je uplny nezmysel, mozno este stary 2liter 12ventil
este som zabudol spotrebu mam cca 12-13litrov v meste mimo ide v poho aj za 8.5l
fiso- Poeet p?íspivku : 1
Registration date : 09. 10. 08
Re: Chystam se koupit 520i
Dik moc za rady. Asi se na to vybodnu no, ale auto je to krasny a fakt mi laka.
Majsterr- Anonymní
Re: Chystam se koupit 520i
Mám 520i 24V samozřejmě e34, 110 kW tedy cca 150 koní. r.v. 1992 , v devadesátýmsedmým dotaženo z Itálie ( při čištění klimatizace nalezeny it. Liry, takže asi jo ), bez koroze.
Výbava : Nic moc
Manuální převodovka , přední okna v elektrice, seřiditelné sedačky bez loketních opěrek ( manuál ), nastavitelný volant, centrál, alarm (neoriginál ), kožené čalounění ( bílé ), klima ( funkční ale s malou závadou ), střední BC ( ale nez. topení chybí ),digitální tachometr a elektronické budíky ale bez chybových hlášení, zimní obutí na plechu 15"- 195/60, letní obutí repliky AC schnitzer 17"- předky 235/40 zadky 265/40, černá met. ( Diamantschwarz ), lak zachovalý s občasnýma oděrkama , pár šrámů na karoserii. Stav tachometru při koupi >>> údajně 184000 km.
za to vše cena 60.000,- czk
Auto jsem kupoval minulý rok v prosinci, takže ho mám skoro rok. momentálně najeto 207 tis a nějaké drobné. Od prvního dne, co jsem se stal jeho majitelem, jezdí skoro každičký den min čtyřicet kilometrů. Bez jakýchkoli problémů a závad a ani jednou mě nenechalo ve štychu. Spousta známých mi řekla, že jsem za to dal moc. I kdyby, nelituji toho. Každá sranda něco stojí, ne? Je to pohodlné, rychlé a ještě stále dobře vypadající auto, které ve své době (v počátcích výroby ) bylo "nadčasové". Souhlasit se mnou samozřejmě nemusíte, je to věc názoru, ale u nás se v té dobe dělaly tak favority. Bez ABS a jiných kravin.
Jediné investice které byly >>> výměna oleje, brzdového obložení včetně kotoučů a filtry. Vlezl jsem se do deseti tisíc.
Spotřeba ? Beru jen přibližný průměr. Je to kolem těch devíti při normální jízdě, ale dá se dostat i pod těch osm a půl. Trasa Uh.Hradiště > Český Těšín a zpět, cca 300 km a vzalo si to 28 l benzínu. Mírný provoz a po rychlostce sem tam i 200. Zhruba devět a půl na sto. Řekl bych že na dvoulitr celkem slušný, když náš nový akcent 1,4 slpe průměrně kolem sedmi a vytáhneš z něj max 150... Každopádně záleží na tom, v jakým stavu máš auto a jakým stylem jezdíš.
Osobně bych už do dvoulitra nešel, ale volil bych spíš 530i. Přece jen je to těžké auto a těch stopadesát koní ho táhne těžce ale i tak s tím "koktávky" hravě potáháš :-).
Nechci nikomu vnucovat své názory a pokud se mnou někdo nesouhlasí, nechť se zdrží urážek a nadávek.
Zdravím Vás a přeji spoustu šťastně ujetých kilometrů v BMW
Výbava : Nic moc
Manuální převodovka , přední okna v elektrice, seřiditelné sedačky bez loketních opěrek ( manuál ), nastavitelný volant, centrál, alarm (neoriginál ), kožené čalounění ( bílé ), klima ( funkční ale s malou závadou ), střední BC ( ale nez. topení chybí ),digitální tachometr a elektronické budíky ale bez chybových hlášení, zimní obutí na plechu 15"- 195/60, letní obutí repliky AC schnitzer 17"- předky 235/40 zadky 265/40, černá met. ( Diamantschwarz ), lak zachovalý s občasnýma oděrkama , pár šrámů na karoserii. Stav tachometru při koupi >>> údajně 184000 km.
za to vše cena 60.000,- czk
Auto jsem kupoval minulý rok v prosinci, takže ho mám skoro rok. momentálně najeto 207 tis a nějaké drobné. Od prvního dne, co jsem se stal jeho majitelem, jezdí skoro každičký den min čtyřicet kilometrů. Bez jakýchkoli problémů a závad a ani jednou mě nenechalo ve štychu. Spousta známých mi řekla, že jsem za to dal moc. I kdyby, nelituji toho. Každá sranda něco stojí, ne? Je to pohodlné, rychlé a ještě stále dobře vypadající auto, které ve své době (v počátcích výroby ) bylo "nadčasové". Souhlasit se mnou samozřejmě nemusíte, je to věc názoru, ale u nás se v té dobe dělaly tak favority. Bez ABS a jiných kravin.
Jediné investice které byly >>> výměna oleje, brzdového obložení včetně kotoučů a filtry. Vlezl jsem se do deseti tisíc.
Spotřeba ? Beru jen přibližný průměr. Je to kolem těch devíti při normální jízdě, ale dá se dostat i pod těch osm a půl. Trasa Uh.Hradiště > Český Těšín a zpět, cca 300 km a vzalo si to 28 l benzínu. Mírný provoz a po rychlostce sem tam i 200. Zhruba devět a půl na sto. Řekl bych že na dvoulitr celkem slušný, když náš nový akcent 1,4 slpe průměrně kolem sedmi a vytáhneš z něj max 150... Každopádně záleží na tom, v jakým stavu máš auto a jakým stylem jezdíš.
Osobně bych už do dvoulitra nešel, ale volil bych spíš 530i. Přece jen je to těžké auto a těch stopadesát koní ho táhne těžce ale i tak s tím "koktávky" hravě potáháš :-).
Nechci nikomu vnucovat své názory a pokud se mnou někdo nesouhlasí, nechť se zdrží urážek a nadávek.
Zdravím Vás a přeji spoustu šťastně ujetých kilometrů v BMW
ZaK- Anonymní
co si budem nalhavat
30K je docela malo na E34, pokud chces za tyhle prachy auto, tak si prisel trochu pozde, protoze vsechny E34 M20B20, co staly za rec padly v nemecku za obet srotovnymu. rozvody na motor M20 stojej vicemene par korun, daj se rozumne udelat a nakej kilometr vydrzej. pokud mas solidni nabidku, tak sebou vem nakyho kamose, co se aspon trochu vyzna a dete to okouknout. rict ne nakonec neni ostuda.
pragdejf- Poeet p?íspivku : 10
Location : praha
Registration date : 28. 02. 10
520i ne!
Hola, 520i nekupuj. Když už tak 525i... má menší spotřebu lepčejší jízdní vlastnosti , pojistka stejná. (je to jen můj osobní názor) Má to 192 kobyl 520 jen 150. A 30K ti stačí na to než zabereš vejplatu a 5K do toho vrazíš a jezdíš.
Warrior_- Anonymní
Re: Chystam se koupit 520i
fiso napsal:za 30tis chces auto v dobrom stave? no vela stastia radsej si nasetri este lebo do neho nasypes este 3x tolko...
co sa tyka 2.0i 110kw tak za tu cenu mozno jedine bez vanosu a tu by som nebral ako osobne by som nesiel do dvojlitra vobec akoze v pohode potiahne ale po chvili to omrzi mam 2.0i s vanosom takze viem radsej by som isiel do 2.5i zere rovnako niekedy dokonca aj menej ale za tie peniaze co mas asi tazko... podla mna s 30tis ist kupovat auto je uplny nezmysel, mozno este stary 2liter 12ventil
este som zabudol spotrebu mam cca 12-13litrov v meste mimo ide v poho aj za 8.5l
ta doba už je dávno pryč - za 20 tis seženeš dneska slušný báwo, děda teď koupil 520i s vanosem v supr stavu za 18 tisíc ... jinak k tématu - ceny bych se nebál opravdu teď auta klesly ,ale na ty hydroštely bych si dal majzla - přece jen 24 ventilů repasovat něco stojí :-D ,když si vezmu že jeden hydroštel stojí 700 - 900 Kč
LukynT- Poeet p?íspivku : 13
Registration date : 26. 10. 09
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|