seřízení vs.čerpadla
2 posters
Strana 1 z 1
seřízení vs.čerpadla
nazdárek všem fandům bw prosím o zkušenost jestli někdo dokáže popsat nastavení čerpadla a hlavně kde se nastavuje myslím přidává a ubírá díky za radu
kuneszdenek- Poeet p?íspivku : 17
Age : 65
Location : Teplice
Registration date : 23. 09. 09
Re: seřízení vs.čerpadla
Do čerpadla ze zadu do středu mezi trubky se šroubuje přípravek
david- Poeet p?íspivku : 124
Age : 45
Location : Kadaň
Registration date : 27. 10. 09
Re: seřízení vs.čerpadla
david napsal:Do čerpadla ze zadu do středu mezi trubky se šroubuje přípravek
ahoj a dík za jednoduchý popis a mohl bys to trochu rozepsat a ukázat na nákresu jak a kam se pohybuje nebo natáčí - díky a jak se nastavuje volnoběh ? ahoj a ještě jednou děkuji
kuneszdenek- Poeet p?íspivku : 17
Age : 65
Location : Teplice
Registration date : 23. 09. 09
Re: seřízení vs.čerpadla
Přípravek nevlastnim tak ti k tomu nic víc nenapíšu, ale obecně platí motor se točí z leva do prava tak když budeš čerpadlo přiklánět k bloku tak budeš zvětšovat předvstřik a motor bude ostřejší, od bloku to bude naopak. Podle tohodle naladíš schopně mechanický čerpadla, ale elektrický bych asi nechal na přípravek. Jinak dobrej pomocník a rádce je knížka
JAK NA TO- BMW E34 stojí teda kolem 600,- ale vyplatí se.
JAK NA TO- BMW E34 stojí teda kolem 600,- ale vyplatí se.
david- Poeet p?íspivku : 124
Age : 45
Location : Kadaň
Registration date : 27. 10. 09
Re: seřízení vs.čerpadla
Ahoj já tu knihu mám í,ale jinak ti děkuji vyzkouším a uvidím maximálně to dám zpátky experimentovat se musí. A prosím tě má vliv na kouřivost auta- egr- ventil, mě to kouří jak lokomotiva hlavně když to přišlápnu. tak zatim se měj a ještě jednou díky za rady.[img][/img]david napsal:Přípravek nevlastnim tak ti k tomu nic víc nenapíšu, ale obecně platí motor se točí z leva do prava tak když budeš čerpadlo přiklánět k bloku tak budeš zvětšovat předvstřik a motor bude ostřejší, od bloku to bude naopak. Podle tohodle naladíš schopně mechanický čerpadla, ale elektrický bych asi nechal na přípravek. Jinak dobrej pomocník a rádce je knížka
JAK NA TO- BMW E34 stojí teda kolem 600,- ale vyplatí se.
kuneszdenek- Poeet p?íspivku : 17
Age : 65
Location : Teplice
Registration date : 23. 09. 09
Re: seřízení vs.čerpadla
Davide odkud jsi ? Já jsem z Teplic v čechách
kuneszdenek- Poeet p?íspivku : 17
Age : 65
Location : Teplice
Registration date : 23. 09. 09
Re: seřízení vs.čerpadla
Jsem z Kadaně kousek od Litvínova směrem na Teplice je jeden chlápek ce se zabejvá BMW a tan je vybavenej
david- Poeet p?íspivku : 124
Age : 45
Location : Kadaň
Registration date : 27. 10. 09
Re: seřízení vs.čerpadla
cauves a ten chlápek je drahej ?
kuneszdenek- Poeet p?íspivku : 17
Age : 65
Location : Teplice
Registration date : 23. 09. 09
Re: seřízení vs.čerpadla
Ahoj ta vesnice se jmenuje LOM cca 5km od Litvínova když přijedeš od Oseka po 27 tak dojedeš ma "T"éčko tam do leva cca 200m je vijadukt a hned za ním do prava cca 50m cíl. Já jsem tam byl jen jednou a to pro radu, ale kamarád se u něj nechal dělat báwa a říkal že dobrý. Co se týča AGRka tak to slouží jakoby na reciklaci splodin, když jedeš třeba z kopce bez plynu. jinak to dobře zasírá sání a mě utíkal tlak přes membránu tak jsem ho zrušil, na výfuku jsem to ucpal plechem a vršek jem vykuchal a zaslepil. Jestli ti kouří ja lokotka tak bych zkouknul vstřiky a tlaky.A co turbo, tlačí? nebere olej?
david- Poeet p?íspivku : 124
Age : 45
Location : Kadaň
Registration date : 27. 10. 09
Re: seřízení vs.čerpadla
čau, díky za popis cesty, Lom znám. Já abych ti řekl pravdu tak naftě vůbec moc nerozumím já celej život jezdil na benzinu a teď na starý kolena jsem se pustil do nafty. Jak píšeš tak ten olej mě to papá a docela slušně a taky už jsem přišel na to proč a odkud, víš jak je odvětrání z víka ventilů a vede to do hadice k turbu tak tam mě to tahá olej i s párou a proto mě to asi hulí jo a olej mě to sežere tak na 1000 km litr a půl. je to hodně nebo moc ? Já všechno dělám skoro sám jen aby člověk ušetřil vždyt to znáš já bych potřeboval si pořádně s někým kdo má dlouho bávo a má zkušenosti a aby mě vysvětlil nějaký věci, prostě koupil jsem špatnej kus ten co mě ho prodal tak moc na udržbu asi neměl čas !!! A já ho teď dávám pomalu do hromady a ono to něco stojí a vy co máte baworáky tak už máte svoje různý fígle a úpravy tak co radíš s tím egrem mám ho taky vykuchat a zaslepit a nebo ho mám vyčistit, a jestli mě tlačí turbo to abych ti řekl tak ani nevím protože to je moje první auto s turbem já měl před tím samý stříkačky benziny, jak ho jednoduše vyzkouším ? Jinak ti děkuji že máš se mnou trpělivost tak ahoj měj se.
kuneszdenek- Poeet p?íspivku : 17
Age : 65
Location : Teplice
Registration date : 23. 09. 09
Re: seřízení vs.čerpadla
To že máš olej ve trubce před turbem je celkem normální, odpařovací páry jsou mastný a tam se zase zkapalní, (já ho tam mám taky a olej mi "nebere") teda nesmí ho tam být zase enormě moc, to by znamenalo že tlaky nic moc a tlačí to ven. Jinak sežeň měřák na měření tlaku v pneu, aby měl hadičku. Tu hadičku napojíš na sání na nějakej vývod a tím změříš tlak turba samozdřejmě pod plynem na volnoběh ti nic neukáže. Nebo zkus sundat hadici z turba a zahejbat s vrtulkou nesmí mít radilní vůli axiální bude vždycky. AGR zkontroluj odvětrávací dírku u membrány je malinká asi 1,5mm v průměru jestli ti zní "vytejká" olej (náznak že přes ní jde) tak netěsní vodítko ventilu a utíká ti tlak ze sání ( vyměnit nebo vykuchat). Pochopil jsem správně, že ti auto moc nejede a kouří? Všechny spoje za turbem musí být 100% jakmile uvidíš mastnotu přetěsnit (nový těsnění nebo pásku) každý únik tlaku je na výkonu poznat. Taky se může stát že netěsní bajpás na turbu,(membrána ovládání klapky) když ho na chvíly zaslepíš neš změříš tlak tak se nic nestane. To je psaní na dlouho, když nebudeš vědět tak zavolej kontakty mám v profilu
david- Poeet p?íspivku : 124
Age : 45
Location : Kadaň
Registration date : 27. 10. 09
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|