Fórum BMW E34,E39
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

seřízení vs.čerpadla

2 posters

Goto down

seřízení vs.čerpadla Empty seřízení vs.čerpadla

Příspěvek  kuneszdenek 7/5/2010, 08:26

nazdárek všem fandům bw prosím o zkušenost jestli někdo dokáže popsat nastavení čerpadla a hlavně kde se nastavuje myslím přidává a ubírá díky za radu
kuneszdenek
kuneszdenek

Poeet p?íspivku : 17
Age : 65
Location : Teplice
Registration date : 23. 09. 09

Návrat nahoru Goto down

seřízení vs.čerpadla Empty Re: seřízení vs.čerpadla

Příspěvek  david 7/5/2010, 14:04

Do čerpadla ze zadu do středu mezi trubky se šroubuje přípravek
david
david

Poeet p?íspivku : 124
Age : 45
Location : Kadaň
Registration date : 27. 10. 09

Návrat nahoru Goto down

seřízení vs.čerpadla Empty Re: seřízení vs.čerpadla

Příspěvek  kuneszdenek 8/5/2010, 07:57

david napsal:Do čerpadla ze zadu do středu mezi trubky se šroubuje přípravek

ahoj a dík za jednoduchý popis a mohl bys to trochu rozepsat a ukázat na nákresu jak a kam se pohybuje nebo natáčí - díky a jak se nastavuje volnoběh ? ahoj a ještě jednou děkuji
kuneszdenek
kuneszdenek

Poeet p?íspivku : 17
Age : 65
Location : Teplice
Registration date : 23. 09. 09

Návrat nahoru Goto down

seřízení vs.čerpadla Empty Re: seřízení vs.čerpadla

Příspěvek  david 8/5/2010, 14:04

Přípravek nevlastnim tak ti k tomu nic víc nenapíšu, ale obecně platí motor se točí z leva do prava tak když budeš čerpadlo přiklánět k bloku tak budeš zvětšovat předvstřik a motor bude ostřejší, od bloku to bude naopak. scratch Podle tohodle naladíš schopně mechanický čerpadla, ale elektrický bych asi nechal na přípravek. Jinak dobrej pomocník a rádce je knížka
JAK NA TO- BMW E34 stojí teda kolem 600,- study ale vyplatí se.
david
david

Poeet p?íspivku : 124
Age : 45
Location : Kadaň
Registration date : 27. 10. 09

Návrat nahoru Goto down

seřízení vs.čerpadla Empty Re: seřízení vs.čerpadla

Příspěvek  kuneszdenek 9/5/2010, 07:40

david napsal:Přípravek nevlastnim tak ti k tomu nic víc nenapíšu, ale obecně platí motor se točí z leva do prava tak když budeš čerpadlo přiklánět k bloku tak budeš zvětšovat předvstřik a motor bude ostřejší, od bloku to bude naopak. scratch Podle tohodle naladíš schopně mechanický čerpadla, ale elektrický bych asi nechal na přípravek. Jinak dobrej pomocník a rádce je knížka
JAK NA TO- BMW E34 stojí teda kolem 600,- study ale vyplatí se.
Ahoj já tu knihu mám í,ale jinak ti děkuji vyzkouším a uvidím maximálně to dám zpátky experimentovat se musí. A prosím tě má vliv na kouřivost auta- egr- ventil, mě to kouří jak lokomotiva hlavně když to přišlápnu. tak zatim se měj a ještě jednou díky za rady.[img][/img]
kuneszdenek
kuneszdenek

Poeet p?íspivku : 17
Age : 65
Location : Teplice
Registration date : 23. 09. 09

Návrat nahoru Goto down

seřízení vs.čerpadla Empty Re: seřízení vs.čerpadla

Příspěvek  kuneszdenek 9/5/2010, 09:02

Davide odkud jsi ? Já jsem z Teplic v čechách
kuneszdenek
kuneszdenek

Poeet p?íspivku : 17
Age : 65
Location : Teplice
Registration date : 23. 09. 09

Návrat nahoru Goto down

seřízení vs.čerpadla Empty Re: seřízení vs.čerpadla

Příspěvek  david 9/5/2010, 12:03

Jsem z Kadaně kousek od Litvínova směrem na Teplice je jeden chlápek ce se zabejvá BMW a tan je vybavenej
david
david

Poeet p?íspivku : 124
Age : 45
Location : Kadaň
Registration date : 27. 10. 09

Návrat nahoru Goto down

seřízení vs.čerpadla Empty Re: seřízení vs.čerpadla

Příspěvek  kuneszdenek 10/5/2010, 00:10

cauves a ten chlápek je drahej ?
kuneszdenek
kuneszdenek

Poeet p?íspivku : 17
Age : 65
Location : Teplice
Registration date : 23. 09. 09

Návrat nahoru Goto down

seřízení vs.čerpadla Empty Re: seřízení vs.čerpadla

Příspěvek  david 10/5/2010, 09:59

Ahoj ta vesnice se jmenuje LOM cca 5km od Litvínova když přijedeš od Oseka po 27 tak dojedeš ma "T"éčko tam do leva cca 200m je vijadukt a hned za ním do prava cca 50m cíl. Já jsem tam byl jen jednou a to pro radu, ale kamarád se u něj nechal dělat báwa a říkal že dobrý. Arrow Co se týča AGRka tak to slouží jakoby na reciklaci splodin, když jedeš třeba z kopce bez plynu. jinak to dobře zasírá sání a mě utíkal tlak přes membránu tak jsem ho zrušil, na výfuku jsem to ucpal plechem a vršek jem vykuchal a zaslepil. Jestli ti kouří ja lokotka tak bych zkouknul vstřiky a tlaky.A co turbo, tlačí? nebere olej?
david
david

Poeet p?íspivku : 124
Age : 45
Location : Kadaň
Registration date : 27. 10. 09

Návrat nahoru Goto down

seřízení vs.čerpadla Empty Re: seřízení vs.čerpadla

Příspěvek  kuneszdenek 11/5/2010, 00:46

čau, díky za popis cesty, Lom znám. Já abych ti řekl pravdu tak naftě vůbec moc nerozumím já celej život jezdil na benzinu a teď na starý kolena jsem se pustil do nafty. Jak píšeš tak ten olej mě to papá a docela slušně a taky už jsem přišel na to proč a odkud, víš jak je odvětrání z víka ventilů a vede to do hadice k turbu tak tam mě to tahá olej i s párou a proto mě to asi hulí jo a olej mě to sežere tak na 1000 km litr a půl. je to hodně nebo moc ? Já všechno dělám skoro sám jen aby člověk ušetřil vždyt to znáš já bych potřeboval si pořádně s někým kdo má dlouho bávo a má zkušenosti a aby mě vysvětlil nějaký věci, prostě koupil jsem špatnej kus ten co mě ho prodal tak moc na udržbu asi neměl čas !!! A já ho teď dávám pomalu do hromady a ono to něco stojí a vy co máte baworáky tak už máte svoje různý fígle a úpravy tak co radíš s tím egrem mám ho taky vykuchat a zaslepit a nebo ho mám vyčistit, a jestli mě tlačí turbo to abych ti řekl tak ani nevím protože to je moje první auto s turbem já měl před tím samý stříkačky benziny, jak ho jednoduše vyzkouším ? scratch study Jinak ti děkuji že máš se mnou trpělivost tak ahoj měj se.
kuneszdenek
kuneszdenek

Poeet p?íspivku : 17
Age : 65
Location : Teplice
Registration date : 23. 09. 09

Návrat nahoru Goto down

seřízení vs.čerpadla Empty Re: seřízení vs.čerpadla

Příspěvek  david 11/5/2010, 10:07

To že máš olej ve trubce před turbem je celkem normální, odpařovací páry jsou mastný a tam se zase zkapalní, (já ho tam mám taky a olej mi "nebere") teda nesmí ho tam být zase enormě moc, to by znamenalo že tlaky nic moc a tlačí to ven. Jinak sežeň měřák na měření tlaku v pneu, aby měl hadičku. Tu hadičku napojíš na sání na nějakej vývod a tím změříš tlak turba samozdřejmě pod plynem na volnoběh ti nic neukáže. Nebo zkus sundat hadici z turba a zahejbat s vrtulkou nesmí mít radilní vůli axiální bude vždycky. AGR zkontroluj odvětrávací dírku u membrány je malinká asi 1,5mm v průměru jestli ti zní "vytejká" olej (náznak že přes ní jde) tak netěsní vodítko ventilu a utíká ti tlak ze sání ( vyměnit nebo vykuchat). Pochopil jsem správně, že ti auto moc nejede a kouří? Všechny spoje za turbem musí být 100% jakmile uvidíš mastnotu přetěsnit (nový těsnění nebo pásku) každý únik tlaku je na výkonu poznat. Taky se může stát že netěsní bajpás na turbu,(membrána ovládání klapky) když ho na chvíly zaslepíš neš změříš tlak tak se nic nestane. To je psaní na dlouho, když nebudeš vědět tak zavolej kontakty mám v profilu
david
david

Poeet p?íspivku : 124
Age : 45
Location : Kadaň
Registration date : 27. 10. 09

Návrat nahoru Goto down

seřízení vs.čerpadla Empty Re: seřízení vs.čerpadla

Příspěvek  Sponsored content


Sponsored content


Návrat nahoru Goto down

Návrat nahoru

- Similar topics

 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru