Fórum BMW E34,E39
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

oprava světel.

Goto down

jak ste na tom se světlama?

oprava světel. Vote_lcap0%oprava světel. Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
oprava světel. Vote_lcap0%oprava světel. Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
oprava světel. Vote_lcap0%oprava světel. Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
oprava světel. Vote_lcap50%oprava světel. Vote_rcap 50% 
[ 1 ]
oprava světel. Vote_lcap50%oprava světel. Vote_rcap 50% 
[ 1 ]
oprava světel. Vote_lcap0%oprava světel. Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
oprava světel. Vote_lcap0%oprava světel. Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Celkem hlasů : 2
 
 
Poll closed

oprava světel. Empty oprava světel.

Příspěvek  pragdejf 28/2/2010, 21:02

zdarec, tak sem konečně našel fórum, kde se podělím o moje řešení problému, kerej mě nechutné vytáčel pokaždý, když sem večer někam jel. jo, sou to světla. co se asi tak děje v celým příběhu světel do E34, to vám právě povím. nová kára, svítí dostatečně. jezdí, parabola (především řeším světla značky hella) se teplem od žárovky ničí (kurví) a začíná slepnout. to má za následek instalaci "lepší" žárovky (typický o příkonu 100W) a timpadem i akceleraci procesu. to dospěje až do bodu, když je situace naprosto neúnosná. tak zhruba v tomhle bodě sem se octnul, akorát sem vynechal instalaci 100W žárovek, bylo mi jasný, jak by to dopadlo. a tak sem se dokopal k radikálnímu kroku, v noci jezdit musím. celá situace se dá rozepsat do pěti kroků, doporučuju všechny provést na odpovídající řemeslný úrovni nebo to někomu svěřit. za peníze všecko....

1) koupě nových potkávacích světel.

z vrakáče nejsou nový. pro naší věc plně postačuje aušus-vágus značka DEPO, kerou maj v elitu za rozumnou cenu. důvod koupě dílu podřadný kvality osvětlím později.

2) koupě xenonový sady H1 4300K 35W.

a už vznikaj otázky. proč tak nízká svítivost? odpověď: 4300K neznačí svítivost, ale barvu světla. 3000K má žárovka, 4300K je naprosto bílá (přirozená) barva, 6000K je podle mýho soudu buzermodrá úchylárna (snad sem moc lidí neurazil) a k vyšším teplotám světla se nebudu ani vyjadřovat. většina origo xenonu má telpotu 4300K a zas takový pitomci v těch automobilkách snad nejsou. jo a proč sociální značku světel? protože při příkonu xenonu 35W se teplota uvnitř světlometů pohybuje v mnohem přijatelnějších mezích, než při použití 55W žárovky.

3) instalace xenonové sady do světel. doporucuju kupovat sady s digitálníma trafama, stojej víc, ale sou lepší. kde kupovat vám řeknu na optání, reklamu dělat nebudu.

tady se projeví výhoda nových světel, protože instalovat můžete v klidu a v teplé. postupoval sem podle návodu, do zadního víčka patří díra 23mm, ideální je stupnovitej vrták a sloupová vrtačka, doporucuju vrtat tak 3mm od středu víčka směrem od konektorů, aby nenastala kolize. pak následuje nasilnickej čin, ustřihani fastonů z víčka světla a nalisovani novejch primejch. a pak ráz na ráz. výbojka do patice, fastony před komlpetaci opatřit smršťovací bužírkou, aby nenastal zkrat a celý to zpachat do sebe. výsledek je, že se světlo připojuje jako předtím, akorát skrz průchodku de napájení do trafa a zpátky odpovídající napájení výbojky. sláva, to by bylo.

4) instalace světel na káru.
když se necejtite, radši to někoho nechte udělat, ale není to žádná tragédie. prostě to chce trochu myslet a něco vědět. přední čelo je jenom nacvakly, ale sundávejte ho s citem. pak plasty okolo světel a začíná tam bejt volnejc. já sem u M50 vyndal celej právej světlomet (i s dalkovkou) a udělal to venku, na levý straně mi peklene překážela nádržka niva a airbox, byl sem línej to sundávat a tak sem to poresil vyndáním světla. hlavně si dejte bacha, ať nezačnete kroutit seřizovacíma sroubama světel, není nutný je rozštelovat, de to i bez toho. doporucuju objednat pimpise, kery si rikaj 63121378369 v počtu 6 ks, pokud máte nivoregulaci zadní nápravy a nebo 63121378369v počtu 4 ks a 63121386616 v počtu 2 ks, pokud nemáte a seřizujete sklon světel z kabiny. důvod? na vztek vám určitě popraskaj a máte upp. (úplně po piči). doporucuju vzít do ruky Wé-déčko a prostřiknout seřizovací šrouby, když už to máte rozebraný. pak nacvakat zpátky a hurá do zakletí traf. já sem se v tomhle směru zachoval jako prase a trafíčka sem chytnul stahovacíma paskama k rámu světlometů a uzemnil. důvod? za krycíma plastama světel nejsou vidět a moc netocej "modrej tým s bílejma cepicema"... doprucuju zažehnout po instalaci prvního kusů světla, je to dobrá podívaná. zhruba takováhle. https://2img.net/r/ihimizer/img683/4240/svetla.jpg omluvte nepořádek v garáži.

5) polidštění instalace.

seřiďte světla jako lidí, ať si navzájem nesvítime do držky. pokud uvidíte E34 se špatně serizenejma xenonama, dvakrát bliknete dalkovejma, ať si to dotycnej naladí. udržujte světla čistý. koukněte se občas, když stojíte za nakou károu, jestli (podle odrazu v kufru) vám naka výbojka nebliká. jo a pro majitele velkyho BC a rozsypanyho čaje na palubce ještě pribejva instalace redukce, aby vám to nehlásilo prasklý žárovky. pro extra fajnšmekry je dobrý naladit i žárovky do parkovaček do stejný barvy, o ňáký cool blue se ani nesnažte, tohle ustojej jenom diody.

diakritika doplněna pomocí:
http://nlp.fi.muni.cz/cz_accent/index.php

o tom, že nehodlam nést odpovědnost za následky, ketrý si způsobíte neodbornou instalací a provozováním výše uvedenýho (včetně nástroje pro doplneni diakritiky) se snad ani nemusim zmiňovat....

pragdejf

Poeet p?íspivku : 10
Location : praha
Registration date : 28. 02. 10

Návrat nahoru Goto down

Návrat nahoru


 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru